Påsklov 2011

Fåfängan med Fredrika:
åt jordgubbar i världens värme uppe på berget fåfängan med världens finaste, bästaste fredrika!!

Älskar dig <3

Hade skjorta och var barbent, de är grejjer de.

Sötaste Fredrika.

åt galet mycket jordgubbar gjorde vi.

påsk middag:

Calle kusin, syster sophia, sophias pojkvän calle.

issa och cornlia, haha gullungar

Jag och issa älskling.

Fotat med baby:


middag med cornelia och isabelle på där med pasta:

snygggggga cornelia.

världens finaste.

älskar dig

Fotat med Fredrika:

snygga fredrika.

jag.

Varit med min älskade pojke:


Var med hans familj ute, bland de mysigaste stunderna i mitt liv.

Ute med folk:



Blandade bilder från en fest typ lördagen.

Några bilder från några dagar av lovet, helt underbart lov. Perfekt faktist. inte legat inne en enda jag, jag har varit ute och träffat massa roligt folk varje dag. badade i järla sjön igår btw!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0