Dagens outfit 9 maj


Pippi tröja- från syster
Jeans- zara

Konstigt nog är jag super taggad på att gå till skolan, fan vad sjukt att jag är de, men ja de är as bra ju. Åhh vad min helg har varit bra i fredags var jag med urgulliga Linnea vi hade de så himla mysigt i hummlan, sen på kvällen sov jag hos min pojkvän och på lördagen var jag på hans simtävling han fick brons silver och guld, han är så himla duktig han, på kvällen hade vi gäster så jag och min pojkvän busade med ett barn som heter john-john. På söndagen var vi med min familj och solade fast jag solade inte jag sprutade bara vatten hihi. Massa bilder kommer ikväll hihi. Puss på er ha en as bra dag idag då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0