Fredrika <3

Vet egentligen inte vart jag ska börja någonstans, men jag kör på. Ca två år tillsammans nu och du betyder fortfarander lika mycket för mig som du gjorde då fast ännu mera, så mycket så jag inte ens kan beskriva hur mycket. Alla minnen med dig kommer alltid finnas kvar i mitt huvud högst upp på topplistan, du är den människan jag aldrig kommer glömma bort, jag kommer hänga fast vid dig ända tills vi blir gamla gummor. Du är den som verkligen är sann som aldrig skulle kunna göra något för att såra en annan, du är nästan den ända som verkligen är så sann. Du är den vännen alla drömmer om att ha men inte många som får, jag hittade dig och jag tänker aldrig släppa taget om dig. Du betyder allt för mig världens bästa! Jag älskar dig Fredrika Torkel Torell. Jag och Alejandro kommer alltid göra de ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0