Fullt upp idag!

Började dagen med att klassen dansade menans att jag och sandra kollade på och sjöng till Håkan H.
N
Nike och Jonna var Knaz.
Leo var inte alls kall när han satt så i typ 10 minuter.
Sandra jag och Lovisa var heta med sandras mammas coola saker.
Sandra och Lovisa asso awww.
Fy fan vad jag garvar när jag ser den här bilden, vi är så efterblivna så det finns inte.
Lovisa sminkade mig as snyggt, ser inte så mycket på bilden, ser ingenting eftersom att den var kanske ganska så mycket suddig haha.
Snygg tjej vid namn sandra fiona janoff, så att ni kan adda henne på facebook liksom.
Min dag har varit jätte bra, efter skolan gick jag och Lovisa hem till Sandra och bakade, jag fick inte hjälpa till för jag gjorde bara fel haha, det är mig i ett nötskal. Sen sminkade lollo oss sjukt snyggt. Var även hos tandläkaren uuusscch, men jag har inga hål så jag är happy, ska inte gå ditt förns 1,5 år. Puss på er


Kommentarer
nike

Myyys!

2010-12-15 @ 22:46:43
URL: http://elinanike.blogg.se/
Fredrika

GILLAR ATT DU BLOGGAR!

2010-12-16 @ 14:21:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0