summer love

Sommar bilder, gud vad jag bara lägger upp sommar bilder, men jag gillar dom här bilderna.
Idag var jag i stan med fredrika, och jag shoppade mycket, lägger upp bilder på det imorgon. Vi hade det hur bra som helst. Inne i stan kom en 25 årig kille fram till mig och sa att jag passade jätte bra i min mössa. Och sen när vi skulle hoppa av bussen stog 5 killar där nere och sa heeejjjj där och jag gjorde världens bitch blick till dom, hehe men jag blev faktist lite rädd. Ska sova snart, puss!


Kommentarer
fredrika

Puss på rumpan! ;)

2011-01-07 @ 00:39:54
öron

snygga bilder <3

2011-01-07 @ 11:13:08
Louise

åhh dem där bilderna <33

2011-01-07 @ 20:15:35
URL: http://spaceoddity.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0