Torsdag in my <3

Jonna och Lollo var lagom glada.
Jag och jonna <3
ja haha.
Jag vet inte vad jag gör.
Lollo hahahahahahhahaha!! hon driver ville hon att jag skulle lägga till. Du är så söt gumman!
Lollo och sen jag!
åt mat med sandra också.
Snygga nike var också med! :D
Slutligen en bild på mig!
Slutade 11 idag så sköööönt. Då var jag med mina fina tjejer, vi drog och käkade thai mat. Vi satt i typ 2-3 timmar och åt haha. Och nu är min pojkvän här så nu ska vi plugga för jag har skit mycket plugg tills imorgon vilket suger allt som finns i hela världen, så ja jag ska ta livet av mig lite nu när jag ska plugga så ni vet liksom. Men vi hörs imorgon bitti eller kväll. Imorgon blir det tjej middag för fulla puckar!! Puss på er! :)


Kommentarer
nike

Jag gillare! :D

2011-02-17 @ 17:57:36
URL: http://ifyouseenike.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0