Your love is my drug!

Ska lägga upp bilder från vad jag har gjort igår och idag! <3
Onsdagen med Sandra och Lovisa:
Åkte till sickla såhär. Det var kallt eftersom att jag bara har en tunn skinnjacka på mig, då missade jag såklart alla bussar så jag fick sitta och vänta på en slussen buss i 10 minuter..
Jag träffade den här snorungen vid namn lovisa, som har en blogg som heter www.lollobeng.devote.se
Blev kär i dessa skor.
Vi skulle fika, men då kom nöten sandra och sa att vi skulle till donken att fika......!
Sandra som tvingade med oss till donken. Men hon är grym ändå hon har också en blogg och den heter www.daddyslittlegiirl.blogg.se
Söta lovisa på donken!
ILY
HÄRLIGT
Ni är så jävla underbara, jag älskar er!
Torsdagen med Ella:
Vi spelade monopol, och jag förlorade ganska reält :(
Hennes dunder söta lillasyster som heter Nikki!
Min vackra kompis Ella!
Sen åt jag hemmagjortd pizza. OM JAG DOG VAD GOTT.
Dessa dagar har varit hur mysiga som helst! Min dator var trasig i morse så jag kunde inte uppdatera tyvär. Men jag är så jävla teknisk så jag fixade det!! Eller okej jag tryckte bara på en knapp haha...!


Kommentarer
Anonym

Diggar skorna!

2010-12-30 @ 22:20:16
julia

sv: jag har ett stativ nu(;

2010-12-30 @ 23:34:38
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Louise

alltid! ses i veckan kompis? fotografering?

2011-01-01 @ 19:58:56
URL: http://spaceoddity.devote.se
Anonym

din kompis ella ser ut som en modell, påminner om camilla belle, väldigt söt :)

2011-03-04 @ 00:41:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0