Stjärnorna lyser i mina ögon


Jag är så himla glad över min big mama Nikon d90. Är så himla nöjd, fotat lite idag har jag gjort. Ska fota lite imorgon hade jag tänkt. Ska träffa Sandra, vi ska shoppa. Men jag tänkte gå upp ganska tidigt imorgon så att jag kan fota lite, jag tänkte fota någon outfit bild och lägga upp bara. Fick typ 30 foto tidningar av min farmors man idag, så jag ska lägga mig i min systers säng och läsa dom nu samtidigt som jag kollar på en film. Hoppas att ni har det hur bra som helst! Bloggar mera imorgon. Sov gott alla!


Kommentarer
l i n n e a ♥

- Nej vad bra! Då kan jag komma med min lilla D60, haha. Men åå vad jag är avis på dig Linda! :) <3

2010-12-26 @ 23:53:51
URL: http://onemoreplace.blogg.se/
nike

Awesome! Visst blire lite photoshoots senare? ;)

SV; Ja, det tycker jag! :)

2010-12-27 @ 00:19:21
URL: http://elinanike.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0