Lär känna mig bättre kanske?

1. Är du singel? Ja det är jag...
2. Är du lycklig? Ja då, lycklig är jag väll, det har gått upp och ner. 
3. Är du uttråkad? Eftersom att jag gör denna lista förstår ni nog svaret! ;)
4. Är du ledsen? Arg och tom. Men annars glad!
5. Är du italienare? Haha nej, men skulle vilja vara kanske.
6. Är du gravid? Nej :)
7. Är du full? Noope
8. Är du en cooling? Jag är världens coolaste!
9. Är du från Irland? Nope
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Mina päron är inte gifta, har aldrig varit det!

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag nog
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja...
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? För många gånger. 
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja det har jag nog.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja det har jag gjort! :)
6. Har du haft en hemlig beundrare? hur ska jag veta det?
7. Vill du gifta dig i framtiden? Absolut inte.


1. Kärlek eller lust? Kärlek! :)
2. Hår eller ögon? Det är svårt, men jag tror ögon. men ändå hår..
3. Katt eller hund? DOG
4. Några få bästa vänner eller flertalet kompisar? Svårt. men jag gillar att ha massa vänner!
5. TV eller Internet? Internet, hur skulle jag annars kunna leva?
6. Coca-cola eller Pepsi? PEPSI!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på vem jag är med, men vilda kvällar är alltid stört kul.
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? natt
10. MSN eller mobil? Mobil ofc! ;)

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha om jag har!
2. Brutit ett ben? Nej bara varit på akuten typ 3 gånger..
3. Gjort nåt du ångrar? Ja!
4. Hoppat Bungee Jump? Snart så..
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja det har jag..
6. Gjort bort dig offentligt? hahah det gör jag nog varenda dag...
7. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej, eller jo eller kanske, eller jag har ingen aning..
8. Gråtit när ett husdjur dog? Hm.. nej jag tror inte det, jag är så jävla kall..
9. Velat försvinna? JA! måååånga gånger, orkar inte ens räkna.

1. Vad såg du på tv sist? hm.. typ för en vecka sedan, bonde söker fru.
2. Vems blogg läste du sist? Kissies.se 
3. Vad åt du sist? Kommer inte ihåg..
4. Vem ringde dig sist? Lovisa
5. Vem messade du sist? Fredrika tror jag,
6. Vem fick du senast sms av? Pelle tror jag.
7. Vilken bok läste du sist? Kort kjol!
8. Vem pussade du sist? Leo
9. Vem kramde du sist? Lovisa
Tagen av www.onemoreplace.blogg.se


Kommentarer
nike

Awesome!

2010-12-21 @ 13:45:52
URL: http://elinanike.blogg.se/
linda

TEST

2010-12-21 @ 14:04:19
URL: http://lindagrimborgs.blogg.se/
Anonym

TEST

2010-12-21 @ 14:12:51
Foton av Emma

Hej!

Nu har jag jullov så nu LOVAR jag att jag kommer blogga extra mycket!:D

Har du också jullov eller när får du det?:)

Ha det bra!!

Kram

2010-12-21 @ 14:50:34
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
l i n n e a ♥

hihi, det är ju min blogg (a) <3

2010-12-21 @ 22:27:57
URL: http://onemoreplace.blogg.se/
l i n n e a ♥

-klart du ska, dom var ju lite roligare :) sen tycker jag alltid att sånna där är skit roliga att göra, haha! men du får ta vad du vill där ifrån ;) haha <3

2010-12-22 @ 11:51:43
URL: http://onemoreplace.blogg.se/
Foton av Emma

Vad händer idag?:)

2010-12-22 @ 12:35:55
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
fredrika

love ur blogg! :_D

2010-12-23 @ 00:29:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0